Producenci
Bestsellery
Lenodiar Pediatric 12 saszetek Aboca
Lenodiar Pediatric 12 saszetek Aboca

39,50 zł

szt.
Artrolam 100ml Remedium Natura
Artrolam 100ml Remedium Natura

18,95 zł

szt.
Hauster Homocyne 120 kapsułek
Hauster Homocyne 120 kapsułek

159,95 zł

szt.
Maść żywokostowa 150ml Farm-Vix
Maść żywokostowa 150ml Farm-Vix

29,00 zł

szt.
Parasine Plus 100kps Mitra
Parasine Plus 100kps Mitra

44,99 zł

szt.
Pasoleq oczyszczanie krople 100ml PCF
Pasoleq oczyszczanie krople 100ml PCF

47,50 zł

szt.
Ruscoven Plus 50 kaps. Aboca
Ruscoven Plus 50 kaps. Aboca

36,45 zł

szt.
Souplessil AZ 100 ml VITUS
Souplessil AZ 100 ml VITUS

23,95 zł

szt.
Vita Biosa 1l Biosa Danmark
Vita Biosa 1l Biosa Danmark

129,00 zł

szt.
Witamina B-50 Methyl 100 kps Aliness
Witamina B-50 Methyl 100 kps Aliness

62,90 zł

szt.
Pytania i odpowiedzi

1. Czy wymaganie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem?

     Przetwarzanie danych osobowych jest procesem bezpiecznym, zgodnym z prawem i koniecznym dla funkcjonowania sklepu internetowego. Nie ma innej możliwości zarejestrowania danych osobowych kogoś, kto zamawia w naszym sklepie. Niepodanie danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy sprzedaży. Dane osobowe wykorzystywane są tylko dla potrzeb realizacji zamówienia i ewentualnej reklamacji. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo w punkcie 10 naszego regulaminu.

2. Czy mogę robić zakupy bez uprzedniej rejestracji?

     Tak. Proces rejestracji nie jest konieczny dla robienia zakupów. Jest jednak dużym ułatwieniem dla osób, które często robią zakupy w naszym sklepie, bowiem nie muszą one każdorazowo wypełniać swoich danych osobowych.

3. Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

     Oczywiście. Każdy klient otrzymuje potwierdzenie i podsumowanie transakcji na podany przez siebie adres mailowy niezależnie od tego, czy jest zarejestrowany, czy nie.

4. Czy mogę otrzymać fakturę vat razem z przesyłką?

     Tak. Należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić wszystkie dane wymagane do wystawienia faktury (nazwę i adres firmy, numer nip).

5. Paczka lub jej część zaginęła, co zrobić?

     Prosimy o kontakt z nami

6. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu bezpośrednio na konto bankowe?

     Dane do przelewu znajdują się w zakładce "o firmie", "formy płatności" oraz "kontakt i dane firmy".

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl